Flóra "terror" alatt

2013.05.24. 10:45 - AnnaTamás

Már most próbálja rávenni Nóra a húgát, hogy csinálja azt amit ő mond neki.

Tegnap ezt hallottam a konyhából:

"Na akkor most forduljunk hanyatt. Nézd, így kell. Te is fordulj! Hallod Fóóóra!?!?! Így elveszem akkor a játékaidat és majd visszakapod, ha átfordulsz! Anya nem akar hanyatt fordulni!"

Benézek a szobába és egy földön hasaló, nyálzó, értetlenkedő, 5 és fél hónapos szempárral találom szemben magamat. :) :) :)

Ezek után próbáltuk megmagyarázni a nagylánynak hogy Fló még kicsi és nem érti hogy mit szeretnél, ráadásul nem is mindig direkt fordul át. Mondjuk ezt rögtön meg is cáfolnám, mert szerintem éjszaka direkt nem hagyott aludni a kislányom... 1-2 óránként nekiállt hisztizni, hogy ő márpedig nem tud háton aludni... Mert ugyebár a hasra fordulás még nem megy. Én meg már teljesen elveszetettem az időérzékemet, és minden egyes alkalommal (miután ki tudja hogy 5 vagy 35 perce reklamált) átmentem a szobájába és visszafordítottam és ha már ott voltam meg is etettem, hogy ne kelljen ezért külön felkelnem. Úgyhogy reggelre egy karikás szemű, tejben úszó zombi lettem. Oké, eddig el voltam kényeztetve, mert mindkét lányom 1,5 - 2 hónapos kora óta átaludta az éjszakákat. Persze a fogzástól és a szeparációs szorongás időszakától eltekintve.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása