Mai mondatok és egy gyönyörű rajz

2011.11.10. 18:20 - AnnaTamás

  • Építek házikót!
  • Elbújtam!
  • Hová tűnt a béka?
  • Színezek!
  • Csigát rajzolok!
  • Hajamba hajgumit!
  • Telefoooon!
  • Elestem!
  • Nagyi hívott.
  • Apa cipője, belebújok!
  • Segíts!
  • Látom.
  • Figyelj!
  • Biciklizek.
  • Futok, futok, szaladok!
  • Behoztam a széket.
  • Tornázok.
  • Tornázik a nyuszi.
  • Pici babám, nyuszikám! (közben pedig a békát ölelgeti...)
  • Szeretlek én is.

Török basát rajzoltam, aztán megkértem hogy egészítse ki. Sorban elmondtam neki, hogy rajzoljon neki fület mindkét oldalra, hajat, cipőt, ujjakat. Ezt már többször eljátszottuk, de ezúttal nagyon meglepődtem. Nem tudom hogy egy 20 hónaposnak milyen színvonalon kell rajzolnia, de nagyon ügyesen, mindenféle segítség nélkül egész pontosan a helyére rajzolta a testrészeket, végül pedig kiszínezte a hasát!!! (Áthúztam Nonó barna ceruzavonalait, mert kicsit halványak lettek, nem tudom hogy látszódott volna a fényképen.)

rajz.JPG

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása