Újabb sikerek!

2011.12.19. 13:16 - AnnaTamás

Tegnap reggel és este is a bilibe kakilt és úgy, hogy Ő szólt! Igaz, hogy pisit mondott, de a lényeg, hogy belement a bilibe. Délután nagyon helyes volt: apjával szekrényt szereltek a szobában és egyszer csak hallom, hogy Szóljunk Anyának! Anyának szólok! Tamás észre sem vette szinte, mert nagyon bele volt merülve a munkába. Én meg már egyébként is rá akartam ültetni a bilire. Bementem a szobába, erre ott áll, pucsítva, földbegyökerezett lábakkal és néz rám. Gyorsan megfogtam, ráültettem a bilire, majd egy fél másodperc múlva felállt. Belenézek, hát benne van a matéria! Megtartotta a bilinek! Ma szintén bilibe kakilt és pisilt, de úgy, hogy én már nem is nézem az időt, mert Ő SZÓL, ha idő van!!!! Igaz, reggel bement a bugyiba, de azóta egyszer sem! Azt hiszem rájött, hogy így minden sokkal kényelmesebb és könnyebb. Így már csak naponta 1 db pelenkát használ, az esti alváshoz! Abban is csak kb. 1 pisi szokott lenni. Még 1-2 hét és szerintem tökéletesen szobatiszta lesz!!!! Most is mondta hogy pisi, aztán belepisilt a bilibe. 5 perc múlva megint szólt. Rá akartam ültetni, de ő nem akarta. Aztán megint szólt. Megkérdeztem, hogy esetleg ráülne-e inkább a wc-re. Nem. Azt hittem az idegeimet teszteli. Megint szólt, nem figyeltem rá, direkt. Mondja hogy lehúzom nadrágomat! Segítettem neki, ráültettem a bilire és hipp-hopp belekakilt. Tényleg nem viccelt, de azért cserfesen mosolygott mindeközben. :)

Tud ötig számolni. Két héttel ezelőtt, amikor felült az étkező székre, mondtam neki hogy betolom ha elszámol ötig. Mindenféle segítség nélkül gyorsan meg is tette. Egyébként 10-ig tudja a számokat, de a hetet vhogy mindig kihagyja.

Motorozásnál szaladnom kell utána, mert csak úgy érem utol lejtőn lefelé. Felemeli a lábait és száguld. Nagyon szófogadóan, minden úttest előtt megáll. Mindig leszállítom a motorról, megfogom a kezét, körbenézünk és csak aztán megyünk. Vízszintes terepen futnom ált. nem kell, csak irtógyorsan mennem.

Az adventi koszorún ő fújja el a gyertyákat minden nap. Most már egyből sikerül neki.

A hisztik száma nem csökkent, a makacssága sem. Pl. reggel öltözködünk, indulunk vásárolni. Apa mondja: Gyere Nóri, öltözzünk fel, indulunk. Nonó válaszol: Nem akajok! Jó lesz így! :D

Egyre több mindent akar önállóan véghezvinni. Mindenhol ottvan, mindent megfigyel, mindent utánoz, mindent együtt kell, csak együtt lehet csinálni. Teregetni, takarítani, mosni, nokedlitésztát keverni, lehasalni a földre, felállni a székre, mosogatni, meggyújtani a gyertyát, megsütni a virslit, puszit adni Apának...

Altatás közben kifogásokat keres! Kérek vizet! Megnézem anyát! Hol van Bodri? Hol van béka? Malacka? Kérek inni! Anya olvasson! Olvasni csakis könyvből lehet, az úgy nem működik, hogy kitalálunk vmi történetet.

Minden reggel, de naponta egyszer minimum el kell mondani, hogy Apa elment dolgozni, munkába van. Egyik nap nézi a gőzt, ahogy felszáll a palacsintáról és mondja hogy gőz. Már sokszor megkérdezte hogy mi az, így ezen nem is csodálkoztam. Mondtam neki, hogy igen, elszállt a gőz, eltűnt, elment. Rámnéz és megszólal: Elment dolgozni, munkába. (Mármint a gőz...!!!! :D )

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása