Aranyköpések

2013.07.12. 19:01 - AnnaTamás

- Nóri vigyázz, mert nekitáncolsz a könyvespolcnak! - figyelmeztettem.

- És anya akkor lesz egy csúnya kislányod! - vágta rá Nóra.

Egyébként ha olyan kedve van, és megtetszik neki egy dal amit épp a rádióban játszanak, akkor nagyon gyorsan elkéri a pörgős szoknyáját és elkezd benne táncolni, balettozni. Ezt egyszer mindenképp meg kell örökíteni videón, mert irtó aranyos!

                                                                                                                                            

- Gyere Nóri, menjünk pisilni!

- Neeeem, anya nem kell!

- De már órák óta nem voltál... gyere, pisiljünk le egy szép kavicsot!

- Na jóóóó, vagy egy galambot, oké????!

                                                                                                                                            

- Zsófi, cseréljünk hintát!!!

De Zsófi nem szeretne cserélni, így hát megkérdezem Nórit, hogy miért nem jó neki az amin most hintázik.

- Azért, mert ez túl alacsony, megfájdul a derekam. - közli teljes komolysággal.

                                                                                                                                            

- Nóri, kell még kakilni?

- Várj anya... még gondolkozik a fenekem. :S

Nagyon ügyes, mert egy jó ideje már általában odaviszi a fellépőjét, ráteszi a szűkítőjét a deszkára és egyedül elvégzi a dolgait. Csak a lámpát kell felkapcsolni és lehúzni a wc-t. Van amikor nyűgös, akkor segítséget kér.

                                                                                                                                            

Vettem neki kétrészes fürdőruhát, mivel CSAK bugyit nem lehet kapni egy 3 évesnek. Mérgelődtem is magamban, hogy minek felsőrész egy ilyen kicsi gyereknek. De kiderült, hogy rosszul gondoltam. Mikor odaadtam neki, rámnézett és iszonyú boldogan megkérdezte, hogy:

- Anya, vettél Nekem melltartót?!? Nagyon köszönöm! De anya, a tiéd nem így néz ki!  :)

Megnyugtattam, hogy ilyen típusú melltartóm is van, így aztán két napig abban mászkált.

                                                                                                                                            

- Nagyapa! Fényképezzél le engem itt a paradicsom mellett, hogy milyen cuki vagyok!

                                                                                                                                            

Folyt. köv. !

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása