Elválás

2012.01.13. 11:19 - AnnaTamás

Nonó is érzi hogy változás történik. Jókedvűen indulunk mindig, de ma már kezdte otthon mondogatni, hogy anya is jön, anya is. Tegnap már nehezebben hagytam ott reggel, elkövettem azt a hibát hogy utánaszóltam, alvás után jövök érted. Akkor visszarohant hozzám, belecsimpaszkodott a nyakamba és felmászott az ölembe. Ajánlgattam neki hogy etesse meg Bodri kutyát, mert szegény még nem reggelizett. Szerencsére ott volt Barbi, úgyhogy kézenfogva odasétált vele a minikonyhához. Ma viszont öltözködés közben 3x kéredzkedett el pisilni, de ebből kétszer ráülni sem volt hajlandó. Mondtam is neki, hogy nincs több wc, átöltözünk. Aztán ahogy nyitottam a csoport ajtaját, rámnézett és kérte hogy vegyem föl, már komorodott az arca. Zsuzsi segített lefejteni a nyakamról Nonó kis kezét és magához vette, majd becsuktuk az ajtót. :( :( A hangját nem hallottam ezután, remélem hogy nem sírt. 14-re megyek érte. Nagyon sok idő nélküle...

Pénteken hagytam először magára. Akkor nem volt semmi gond, kérdezgette Zsuzsit hogy hol vagyok, és megörült mikor visszajöttem. Hétfőn Úgy 1/2 10 körül elszakadtunk egymástól, aztán ebédre visszamentem. Beléptem a szobába, majd mikor meglátott lehervadt a szájáról a mosoly és elkezdett zokogni, odajött hozzám hogy vegyem föl. Utána együtt ebédeltünk Nórival, illetve megnéztem hogy eszik. Aztán kedden már csak ebéd után mentem érte. Szerda óta bölcsiben alszik. Ebéd után Zsuzsi mutatta neki, hogy nézd csak Nonó, van ágyad! Erre Nóra odamegy, leül az ágy szélére, felemeli a lábát hogy szedjék le róla a csatos szandit, majd lefekszik és elalszik. A gondozónők csak néztek egymásra. :D Tegnap is ilyen szépen elaludt.

A menzás kaja egyelőre nem az ő kedvére való.... Remélem megszokja az ízeket, mert különben éhen marad. Hétfő óta kétszer ebédel. Egyszer a bölcsiben, egyszer itthon, ahol aztán úgy teletömi a hasát hogy csak nézek.

A szobatisztaság eléggé rosszul halad a bölcsiben. Visszaszokott a pelenkára, illetve visszaadtuk rá, mivel nem volt hajlandó mégcsak ráülni sem a wc-re és csak tartogatta, tartogatta és bepisilt. Itthon ezzel nincs gond, rendesen jár a mellékhelyiségbe és általában szól ha pisilnie kell. Azt mondta Zsuzsi, hogy szerinte ez változni fog. Túl sok neki ennyi újdonság, mert végülis csak 1 hónapja szobatiszta, a bölcsi visszaveti, de rendbe jön majd minden. Itthon sem tűnhetek csak úgy el. Állandóan velem szeretne lenni. Sőt a mesét is ált. nekem kell felolvasnom, pedig mindig apa olvasta.

Szerintem 1 hónap alatt beleszokik a rendszerbe és akkor mindenki nyugodtabb lesz.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása