Szobatisztaság? Szobatisztaság!

2011.12.15. 20:53 - AnnaTamás

A bili felé vezető út megkezdődött, elég nagy sikerrel. A reggeli felkelés után csak bugyit adtam rá. Reggeli után rögtön belepisilt a bilibe, aztán 3/4 óra múlva ismét. Aztán két félig sikeres akció következett 2 órán belül. Pisis lett a nadrágja, de miután rászóltam, félbeszakította és a wc-be/bilibe folytatta. Megfigyeltem hogy amikor pisil, akkor kicsit előredönti a törzsét és kinyomja a fenekét...:) Így hát innentől fogva mindig rajtakaptam hogy készül valamire és megelőztem a balesetet. Meg egyébként is 3/4 - 1 óránként ráültettem a bilire, így több pisis bugyi nem volt!!! Illetve egyszer belekakilt a bugyijába. Ezen még finomítanunk kell. De a lényeg, hogy ma 8-szor pisilt a bilibe vagy wc-be és csak kétszer nem sikerült időben elkapni. A 8-ból ráadásul kétszer Ő szólt, hogy Pisike!

Csak így tovább Nonó és mire bölcsibe mész már igazi - pelenka nélküli - nagylány leszel!!!!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása