Egy jó és egy rossz hír...

2011.10.13. 14:34 - AnnaTamás

A jó hír, hogy Nonó januártól bölcsis lesz. A rossz hír pedig... ugyanez. :) :( Egyik szemem sír, a másik pedig nevet. Úgy alakultak a dolgok, hogy januártól visszamegyek dolgozni.

Ma ismerkedtünk meg a bölcsivel, a bölcsivezetővel, meg az egyik gondozónővel. Minden és mindenki nagyon szimpatikus! Nóri egyből feloldódott, ment babakocsizni, szerzett bele egy babát is. Alig tudtunk eljönni, mert még maradni akart, toporzékolt is egy icipicit mérgében. De miután mondtam neki, hogy ha elindulunk, akkor megkapja a Bodrit meg a pelust, rögtön visszatett mindent a helyére és mentünk a nagy babakocsihoz. A Katica csoportba fog járni és gomba lesz a jele. Ő választotta. Mondhatjuk így is, mivel a felkínált kb. 8 db-ból 5-öt megragadott. Miután szóltam neki, hogy egyet válasszon kettő maradt a kezébe. Egy rakéta és egy gomba. Értelemszerűen ÉN visszaraktam a rakétát. Ő pedig megkapta a jelét, amit haza is hozhatott. Nem kell semmit sem hímezni, mindent megkapunk gomba jellel. Meg akart fésülködni valakinek a fésűjével, de lebeszéltem róla. Szerintem nagyon jól fogja magát érezni! A tojásallergiát reméljük meg lehet oldani, mivel mondta a gondozónő, hogy ott főznek az épületben. Megkérdezi mi ilyenkor a teendő. 

Az én kicsi nagylányom!

A Kócos büszkén fényképezkedik:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása