Alvás

2011.10.13. 14:48 - AnnaTamás

Ez elmúlt két éjszakánk csodás volt! Mindenki a helyén maradt reggelig!

Ugyanis kb. 1 hónapja rászokott Nonó, hogy átjön esténként, vagyis éjszakánként. Visszakísérem, aztán egy pár óra múlva ismét megjelenik. Ezt 2-3-szor eljátsszuk. Egyik éjszaka arra keltem, hogy bekapcsolt a tv. Kérdezem Tamástól hogy nem tud aludni? Erre kiderült, hogy Nonó átosont hozzánk és miközben próbált felmászni az ágyra rálépett a távirányítóra.... Másik éjszaka pedig visszakísérem Nórát a szobájába, lefekszem az ágyra, hogy ott maradjak míg elalszik. De valahogy én mindig hamarabb alszom el és már nem kelek föl arra, hogy vissza kellene mennem a saját ágyamba. Olyan szempontból nem is baj, hogy mikor éjszaka felkiált hogy Apa!, vagy Anya! akkor rögtön megnyugtatom, hogy ott vagyok, aludjon szépen tovább. De az utóbbi időben reggel mikor felkeltem már csak egyedül voltam a szobában, Nóri szépen csöndben átsiklott apja mellé a franciaágyra és ott folytatta az alvást. Aztán most meg végigaludta az éjszakákat, a saját ágyában, ébredés nélkül. Ez így is fog maradni!!!! Ugye????

Tegnap sajnos nem sikerült belépnem a blogra, hogy megírjam: Elkiabáltam a dolgot... Tegnap éjszaka 3-4-szer ébredt, folyamatosan apához akart menni, de sikerült maradásra bírnom! (Egy egyszerű mondattal: Feküdj le szépen! :D)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása